پشیتبانی کامپیوتر


 

s5_mp4y.jpg


امروزه زندگی انسان ها با تکنولوژی در هم آمیخته شده به طوری که کمتر کسی شیوه استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر را نمی‌داند به همین دلیل استفاده از محصولات الکترونیکی به یکی از نیاز ها ما تبدیل شده است.

 اما همانطور که میدانید هر ابزار الکترونیکی روزی خراب می‌شود و یا نیاز به تعمیرات و خدمات کامپیوتری یا موبایلی دارد. در چنین مواقعی بهترین کار این است که با یک مرکز پشتیبانی کامپیوتری شبانه روزی در ارتباط باشید که در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان فعال در حوزه های مختلف داشته و میتوانید مشکل دیوایس شما را رفع کند.

اما در صورتی که بر روی دستگاه خود اطلاعات محرمانه از شرکت یا خصوصی از خود داشته باشید آیا میتوانید دیوایس خود را برای تعمیر به دست هر خدمات کامپیوتری آنلاین بسپارید؟

آیا میتوانید برای تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود آن را در اختیار خدمات کامپیوتری غیر مجاز قرار دهید؟

پرسش های که در بالا به آن پرداخته شد، بخشی از سوالاتی که ممکن است به ذهن هر فردی، زمانی که با ارور با خطا در کامپیوتر روبرو شده است، پیش آمده باشد. برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا بیشتر با خدمات کامپیوتری آشنا شویم و بررسی کنیم که یک خدمات رایانه ای خوب شامل چه ویژگی های میشود.

 

پشیتبانی کامپیوتر 24 ساعته

اولین سوالی که ممکن است هر فردی زمانی که با خدمات کامپیوتری تلفنی و آنلاین روبرو میشود این است که پشتیبان کامپیوتر چیست و چه ویژگی های دارد؟

مرکز پشتیبانی کامپیوتری همانطور که از اسم آن مشخص است به معنای سازمانی است که میتواند علاوه بر راه اندازی کامپیوتر زمانی که دیوایسی با مشکل روبرو شود، به سرعت به رفع مشکل آن اقدام میکنند.

اکنون فردی که به عنوان پشتیبان کامپیوتر شناسایی میشود به این معنا است که فرایند عیب یابی و رفع مشکل کامپیوتر و تلفن همراه مسلط بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل هر دیوایس را رفع کنند.

همچنین فعالیت پشتیبانی کامپیوتر شامل، رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر  و تلفن همراه میشود به طوری که فرد بتواند در کمترین زمان ممکن ایراد را شناسایی کرده و به رفع آن اقدام کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در حوزه پشتیبانی کامپیوتری به راحتی می‌توانند مشکلات و ایرادات کامپیوتری و تلفن همراه را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و رفع کنند.

بنابراین برای دریافت خدمات غیر حضوری عیب یابی و تعمیر کامپیوتر و موبایل با شرکت رایانه کمک در ارتباط باشید.

 

1 . پشتیبانی کامپیوتر تلفنی

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی است و این امکان را به کاربران میدهد تا از راه دور به رفع مشکلات کامپیوتری خود اقدام کنند. با این کار کاربران زمانی که با هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در کامپیوتر یا تلفن همراه خود روبرو می‌شوند، میتوانند تنها از طریق یک تماس تلفنی به راحتی با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طریق تلفن رفع کنند.

کارشناسان فعال در رایانه کمک با تمام ایرادات و خطاهای کامپیوتری و موبایلی آشنا هستند و می‌توانند فرایند عیب یابی مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازیم.از همین جهت کارشناسان رایانه کمک توانسته است در این 10 سال بودن در عرصه پشتیبانی و مشاوره رایانه، پاسخگوی مشکلات کامپیوتری بیش از میلیون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزی باشند.

برای ارتباط با متخصص های فنی رایانه کمک کافی است از طریق شماره های 9099071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها حوزه فعالیت کارشناسان رایانه کمک محدود به کامپیوتری و تلفن همراه نبوده و رایانه کمک در زمینه های رفع مشکل شبکه، پرینتر، مک، آیفون، بازی ویدیویی و... کارشناسان متخصص به خود را دارد و به صورت کامل حوزه تکنولوژی را پوشش میدهد.

 

2 . رایانه کمک رایگان

روش دیگر که میتوانید از خدمات غیر حضوری رایانه کمک، برای رفع مشکلات کامپیورتری خود بهره مند شوید استفاده از مشاوره رایگان در سایت اصلی رایانه کمک است.

در برخی شرایط ممکن است کاربران به تلفن ثابت و همراه دسترسی نداشته باشند  دقیقا در همین زمان با ارور کامپیوتری یا تلفن همراه روبرو شده باشند.خوشبختانه تیم کارشناسان رایانه کمک فکر این شرایط کاربران هم بوده و در سایت اصلی رایانه کمک بخشی به نام پرسش و پاسخ رایگان مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه راه اندازی کرده است تا کاربران فقط از طریق اینترنت با کارشناسان متخصص کامپیوتری در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات دیوایس خود را از طریق اینترنت رفع کنند.

بخش مشاوره رایگان رایانه کمک به صورت آنلاین بوده و تمام کارشناسان رایانه کمک به آن دسترسی دارند در صورتی که یکی از کاربران عزیز ما با مشکل روبرو شده باشد میتواند سوال یا مشکل کامپیوتری یا تلفن همراه خود را در این بخش به صورت کامل بنویسد. پس از آن کارشناس متخصص به همان حوزه مشکل شما را بررسی کرده و در قالب یک پیام متنی راه حل را برای شما ارسال میکند.

با این روش به راحتی میتوانید از پشتیبانی کامپیوتری آنلاین رایانه کمک بهره مند شوید. برای اینکار تنها کافی است وارد صفحه خدمات کامپیوتر رایگان رایانه کمک شوید و برای مشاوره کامپیوتر رایگان در بخش نظرات مشکل یا سوال خود را مطرح کنید.

 

 

 

3 . رایانه کمک آنلاین تلگرام

و در آخر یکی دیگر از راه های ارتباطی با کارشناسان رایانه کمک میتوان به گروه تلگرامی رایانه کمک اشاره کرد که برای رفع ایراد و مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بسیاری به آن رجوع میکنند. شرکت رایانه کمک برای ارائه خدمات بهتر گروه تلگرامی با آی دی (https://t.me/rk7129) راه اندازی کرده که کاربران که به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند از طریق تلگرام به کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده  مشاوره رایگان کامپیوتری دریافت کنند.

در گروه پرسش و پاسخ رایگان کامپیوتری رایانه کمک تمامی کارشناسان رایانه کمک با ID متفاوت حاضر هستند و در صورتی که فردی نیاز به پشتیبانی کامپیوتری نیاز داشته باشد تنها کافی است مشکل خود را در گروه مورد نظر مطرح نماید. پس از آن کارشناس متخصص به حوزه مشکل مطرح شده بررسی کرده و فرایند رفع ایراد را به کاربران توضیح می‌دهد.

به همین دلیل برای رفع مشکل کامپیوتر، تلفن همراه، شبکه، پرینتر و... میتوانید وارد گروه آنلاین تلگرام رایانه کمک شده و پشتیبانی رایانه ای رایگان دریافت کنید.

 

جمع بندی

و در آخر ممنونم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید در این مقاله قصد داشتیم تمام خدمات پشتیبان کامپیوتری آنلاین و حضوری رایانه کمک را به صورت تک به تک نام برده و به شرح آنها بپردازیم.

با این کار شرایط دریافت خدمات کامپیوتری رایکان و غیر رایگان هر بخش به صورت کامل بررسی شده است تا کاربران متناسب به شرایط خود بتوانند با اورژانس کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید.

بنابراین اگر با هر گونه مشکل یا سوال خاصی در زمینه (کامپیوتر، لپ تاپ، مک بوک، پرینتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو شده اید، با خونسردی کامل از طریق یکی از روش های گفته شده با کارشناسان متخصص کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید

71398.irمنبع :

آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟


آیا برنده جنگ روسیه و اوکراین، بیت کوین خواهد بود؟

جنگ همیشه با فروش سنگین دارایی‌های پر ریسک از جمله سهام و کریپتوکارنسی نیز همراه بوده است.

افزایش تنش در اوکراین موجب شد که بیت‌ کوین از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ریزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمایت بعدی 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بیت ‌کوین سقوط بی‌سابقه‌‌ای را تجربه می‌کند.

همچنین برخی بر این باورند واکنش هیجانی بازار رمزارزها به جنگ افزایش عرضه است اما بعد از مدتی افزایش تورم می‌تواند به نفع این بازار تمام شود. درواقع بیت‌ کوین به عنوان سپر خوبی در مقابل تورم عمل می‌کند و همین موضوع هم استدلال طرفداران صعود بیت ‌کوین است.

شیوع بیماری کویید 19 و افزایش تورم در سراسر جهان دلیلی برای رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسیاری ادعا می‌کنند برنده این جنگ بیت‌ کوین خواهد بود.

تاثیر جنگ اوکراین بر بیت کوین

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراین از کاربران توییتر درخواست کرد که از غیرنظامیان و سربازان این کشور حمایت کنند. در هفته اول جنگ اوکراین و روسیه، دولت اوکراین پذیرش بیت کوین، اتریوم و تتر را برای تامین مالی نظامیان و شهروندان این کشور آغاز کرد.

پس از تهدید روسیه به تصرف شهر کیف، دولت اوکراین از سازمان‌های بین‌المللی زیادی درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمی دولت این کشور در توییتر از مردم دنیا نیز درخواست ارسال کمک‌های مالی کرده است.

معاون نخست‌ وزیر اوکراین، میخائیلو فدوروف سه آدرس کیف پول رمزارزی را به اشتراک گذاشت و از جامعه کریپتو درخواست کرد کمک‌های خود را به این آدرس‌ها واریز کنند. آدرس‌های اعلام شده برای بیت کوین و اتریوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزیر یکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوی نخست‌وزیر بر پایه استاندارد TRC20 است.

برخی از فعالان حوزه کریپتو از جمله ویتالیک بوترین در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزیر مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد تومیکا تیلمان، دیپلمات آمریکایی صحت این آدرس را تایید کرد. وی اعلام کرد برای تایید این حساب با وزیر کشور اوکراین نیز در ارتباط بوده است.

در طی جنگ روسیه و اوکراین، پناهندگان غیرنظامی اعلام کردند که دسترسی آن‌ها به پس‌اندازهای فیات و کارت‌های اعتباری خود دچار مشکل شده است. همچنین سازمان ملل نیز گزارش داده است که تا 26 فوریه بیش از 150 هزار اوکراینی نیز آواره شده‌اند. بسیاری از این آوارگان در کشورهای همسایه حضور دارند و نمی‌توانند از دارایی‌های فیات خود استفاده کنند.

بوترین یک پلتفرم خودگردان DAO را معرفی کرد.این در حالی است که سردرگمی‌های بسیاری برای ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز این پلتفرم خدمت‌ رسانی به شهروندان اوکراینی است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبری نادیا تولوکونیکوا، با توسعه توکن‌های NFT پرچم اوکراین شروع به کار کرد. درواقع هدف این پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی و رمزارزی برای غیرنظامیان اوکراینی است.

در 24 فوریه در طی گزارشی، خبرگزاری Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراین نیز درخواست‌های بسیاری از شهروندان سایر کشورها برای ارسال کمک‌های مالی دریافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنیت و ازان بودن فرایند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزینه‌ای مناسب برای حمایت از جنگ زده‌های این کشور باشد.

با شروع حمله روسیه به اکراین، بسیاری از چهره‌های شناخته شده دنیای کریپتو نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای کمک به کشور اکراین انجام دادند.

سام بنکمن فرید، مدیر عامل FTXاز اولین کسانی بود که کمک‌های رمزارزی خود را برای این کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها برای دولت اوکراین در شرایطی که نقل و انتقالات بانکی مسدود است درواقع قدرت و آزادی رمزارزها را نشان می‌دهد. اینکه مردم آزادانه از هر کجای دنیا بدون دخالت دولت‌ها و سیستم بانکی می توانند بیت کوین و سایر رمزارزها را انتقال دهند و کسی قادر به مسدود کردن این مسیر نیست می تواند موجب پذیرش بیشتر بیت کوین و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما


نقش مهم فایروال ها در امنیت شبکه سازمانی و اطلاعات شرکتی شما

 

در این مقاله به نقش مهم فایروال ها در امنیت و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت. با پیشروی بیشتر دنیای تجارت به سمت دیجیتالی شدن، تمرکز سازمان های آینده نگر بر امنیت سیستم های خود در برابر تهدیدات، یک ضرورت به شمار می آید. یکی از روش های رسیدن به این امنیت که از اوایل دهه 1980 به کار گرفته می شود، استفاده از فایروال ها  می‌باشد.

دیهی است به مرور زمان و با پیشرفت حملات، روش هایی که سازمان ها به منظور محافظت از تجارت خود در پیش می گیرند نیز می بایست تغییر کرده و به روز شوند. قابل ذکراست  که Next Generation Firewalls  یا همان NGFW ها که در دنیای دیجیتالی امروز، به عنوان جدیدترین روش به منظور محافظت از بیزینس ارائه شده، قادر است با ادغام برترین بخش های تکنولوژی گذشته با فناوری های روز دنیا، عملکردی بهینه در حوزه امنیت ارائه کند.

بیشتر بخوانید : معرفی فایروال های امنیتی فورتی نت مناسب با شرکت و کسب و کار سازمانی شما

پنج مورد از برترین مزایای فایروال (firewall)

آگاهی و شناخت از  فایروال ، نخستین گام در راستای رشد سالم و ایمن کسب و کار و تجارت شما در عصر دیجیتالی محسوب می شود. حتی اکر بخش کوچکی از تجارت شما بر تکنولوژی و شبکه متکی باشد، باز هم رعایت ، یک امر مهم به حساب می آید. در صورت بروز تهدیدات، بدافزارها (malware) و هکرهایی که سعی بر دسترسی به داده ها و سیستم های شما دارند، این فایروال است که نقش اولین خط دفاعی را ایفا می کند. از این جا می توان به اهمیت فوق العاده آن پی برد.

  •  Monitors Network Traffic (نظارت بر ترافیک شبکه)

نظارت بر ترافیک شبکه یکی از مهم ترین مزایای امنیتی firewallها می باشد. قابل ذکر است داده های ورودی و خروجی از سیستم های سازمان، قادر به ایجاد فرصت هایی برای تهدید و به خطر انداختن عملکرد سازمان هامی باشند. حال فایروال ها با قدرت نظارت و پردازش ترافیک شبکه و با کمک قوانین و فیلترهای از پیش تعیین شده، اقدامات امنیتی را انجام می دهند. در ضمن شما می توانید با کمک یک تیم IT مجرب، سطح محافظت از سیستم های خود بر اساس دیتای ورودی و خروجی از فاایروال را مدیریت نمایید.

 Stops Virus Attacks (متوقف ساختن حملات ویروسی)

هیچ تهدیدی نمی تواند سریع تر و سخت از حملات ویروسی، منجر به بروز مشکل و از کار افتادگی عملکرد دیجیتالی گردد. روزانه صدها هزار تهدید جدید گسترش می یابد، از این رو یک سیستم دفاعی به منظور برقراری محافظت از داده ها، بسیار مهم و حیاتی می باشد. یکی از مشهودترین مزایای فایروال ها، قابلیت کنترل و نظارت بر نقاط ورودی سیستم ها جهت جلوگیری از حملات ویروسی می باشد. هزینه خسارات ناشی از حملات ویروسی بسته به نوع آن ویروس ، معمولا بسیار بالا خواهد بود.

  • Prevents Hacking  (جلوگیری از هک شدن)

متاسفانه با پیشرفت روند مشاغل به سمت دیجیتالی شدن، شاهد فعالیت بیشتر مهاجمان و هکرها می باشیم. از طرفی با افزایش ، فایروال ها اهمیت فوق العاده ای پیدا می کنند، زیرا فایروال ها قادر هستند به بهترین شکل ممکن مانع از دسترسی های غیرمجاز به داده ها، ایمیل ها، سیستم ها و غیره گردند. حتی می توان گفت یک فایروال (firewall) می تواند فعالیت های هکرها را به طور کامل مسدود نموده و یا مانع آن ها در انتخاب یک هدف در دسترس تر گردد.

  • Stops Spyware (متوقف ساختن جاسوس افزارها)

در این دنیای داده محور، بزرگ ترین مزیت مورد نیاز، متوقف ساختن جاسوس افزارها (spyware) می باشد تا  امکان دسترسی به سیستم ها را مسدود نمایند. با پیچیده تر شدن و غیر قابل نفوذتر شدن سیستم ها، نقاط ورودی برای مجرمان سایبری به منظور دسترسی به داده ها نیز افزایش می یابد. یکی از رایج ترین روش هایی که افراد غیر مجاز به منظور دسترسی به داده ها استفاده می کنند، به کارگیری spywareها (جاسوس افزار) و malwareها (بدافزارها) می باشد. به طور کلی این نرم افزارهای مخرب با هدف ورود به سیستم سازمان ها، کنترل رایانه ها و همچنین سرقت داده ها طراحی شده اند. لازم به یادآوری است که فایروال ها در مسدود کردن این نرم افزارهای مخرب، کمک شایانی می نماید.

  • Promotes Privacy  (حفظ حریم خصوصی)

یکی از مزایای اساسی استفاده از فایروال ها، حفظ حریم خصوصی می باشد. هر سازمانی با کمک فایروال قادر به ایمن نگه داشتن داده های خود و مشتریان و در نتیجه جلب اعتماد آن ها می باشد. بدیهی است تا زمانی که روش های بسیاری برای جلوگیری از نفوذ در دسترس می باشد، از دست دادن داده ها یک سهل انگاری بزرگ به شمار می رود. به علاوه، از سیستم های به روز data-protection می توان به عنوان یک مزیت رقابتی در فروش برای مشتریان استفاده کرد. از این مزیت بزرگ می توان در راستای افزایش داده های مهم و حیاتی استفاده نمود.

 معایب فایروال های نسل اولیه

متاسفانه راه حل های سنتی دارای محدودیت ها و اشکالاتی بودند. این امکان وجود دارد که این ایرادات و اشکالات فایروال های سنتی را به خطر بیاندازند و همچنین باعث بروز مشکلاتی در منابع امنیت سازمانی  می گردند. اگرچه در اکثر مواقع بودن فایروال های سنتی بهتر از نبودن آن ها است، ولی باید مواردی مانند فشار وارده بر تیم IT، سرعت شبکه و بودجه امنیت دیجیتال را نیز محاسبه نمود.

  • Application Awareness Limitations  یا محدودیت های آگاهی از برنامه ها

یکی از معایب فایروال های ابتدایی این است که قدرت پردازش و بازرسی دقیق را نسبت به NGFW  در استفاده از برنامه ها  (application)وجود ندارد. لازم به ذکر است NGFW این امکان را به کاربران می دهد که برنامه های در حال استفاده در شبکه را مشاهده نمایند و همچنین امکان کنترل آن برنامه ها و محدود کردن استفاده از آن ها را نیز فراهم می کند. اما انعطاف پذیری در کنترل برنامه ها توسط فایروال های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

  •  Issues with Network Speed ( مشکلات مربوط به سرعت شبکه)

بسیاری از فایروال های ابتدایی در بخش   دارای محدودیت های فراوانی هستند که این امر منجر به افزایش ترافیک و در نهایت پایین آمدن سرعت شبکه و همچنین افزایش هزینه ها خواهد شد. در ضمن برای عملیاتی که نیاز به مقیاس پذیری دارند، Policy ها و پروتکل های امنیتی دیگری اضافه می شود که این امر را نمی توان ایده آل دانست.

·

  • Logistical Drawbacks  (ایرادات لجستیکی)

بسیاری از فایروال های سنتی قادر نیستند خود را با بخش های در حال تغییر سیستم و عملکردهای سازمانی تطبیق دهند. بنابراین به مدیریت و نگهداری گسترده نیاز دارند و در تلاش هستند که خود را با فضای ابری تطبیق دهند.

به علاوه، مدیریت قوانین و سیاست های اجرا شده در یک شبکه اصلی می تواند خسته کننده باشد و در نتیجه باعث شود به بخش های فناوری اطلاعات فشار وارد شود. این امر باعث به وجود آمدن راه هایی جهت نفوذ و همچنین محدودیت های عملکردی می گردد.

  •  Lack of Evolution Capabilities  یا عدم توانایی در تکامل

چشم اندازهای امنیتی همواره با ظهور تهدیدات جدید در حال تغییر است. تقریبا غیر ممکن است که بتوان بدون ایجاد تغییرات و اعمال محدودیت های سنگین بر روی توانایی های تیم یا بیزینس، به ایجاد محافظت موثر دست یافت. از طرفی نصب مجدد برنامه های محافظتی جدید در هر سیستم، علاوه بر این که هزینه بالایی دارد، وقت گیر است و همچنین با  سیستم های محافظتی منسوخ و ناقص خود، فرصت هایی را برای آسیب پذیری ایجاد می کند.